Nezmeškejte již žádnou revizi nebo kontrolu. V tomto modulu je možné evidovat periodické činnosti jako jsou právě revize a kontroly (elektro, hromosvody, komíny, plyn, tlakové nádoby, výtahy, hasící přístroje, …) vč. všech důležitých informací s tím spojených. Revize se mohou vztahovat ke konkrétnímu objektu pasportu a můžete je přiřadit jak vlastnímu zaměstnanci, tak externímu dodavateli.
Na začátku vytvoříte seznam periodických činností u kterých nastavíte jejich zařazení (elektro, plyn ...), periodicitu opakování, osobu odpovědnou za objednání, osobu / společnost odpovědnou za realizaci, datum poslední revize / kontroly. V případě nutnosti certifikátu či osvědčení si můžete uložit i tyto informace vč. do kdy příslušný dokument platí. V průběhu realizace je možné doplňovat dokumenty (např. protokoly a revizní zprávy), zapisovat případné zjištěné nedostatky vč. termínu jejich odstranění a doplňovat skutečné náklady. Po realizaci jednotlivé revize / kontroly Vám systém automaticky vygeneruje na základě periodicity opakování následující revizi / kontrolu.
pro práci s daty, která si uživatelé mohou přizpůsobit
ruční i automatické filtrování dat, rychlépřepínání mezi aktivními a archivními záznamy.
tak, aby bylo vše pohromadě na jednom místě
vč. možnosti evidence souvisejících faktur
jednotlivých požadavků pomocí pracovního toku a jejich schválení příkazcem operace a správcem mrozpočtu
na nové požadavky, změnu stavu požadavků atd. Barevné zvýrazňování důležitých informací
vč. podpory elektronických podpisů. Možnost exportu do pdf, xls, doc
(přiřazení místnosti, podlaží, budovy, areálu) a Kontakty (odpovědná osoba, dodavatel, ...)